Restaurantele din Japonia scot în vitrine replici din plastic ale mâncărurilor pe care le servesc, pentru a-și atrage mai ușor clienții

Într-o lume fake, își face loc la masă si alimentația fake. Ca să își atragă clienții, restaurantele din Japonia pun în vitrine replici „irezistibile” ale mâncărurilor pe care le servesc.

Industria mâncării de plastic are o istorie de peste 100 de ani si ajunge la aproape 100 de milioane de euro.

Mâncarea falsă sau SAMPURU a apărut în Japonia pentru că, în trecut, unele restaurante nu aveau meniuri, iar meniurile care existau nu erau înțelese de americanii ajunși acolo – așa că patronii au apelat la platouri cu mâncare din plastic pe care le-au pus în vitrine.

Sampuru este văzută ca o artă, deoarece preparatele din plastic sunt făcute de mână de către artiști. Producția nu e la îndemâna oricui. Pentru copii au nevoie de monstre reale ale mâncării.

Prețurile sunt pe măsura artei. O halbă de bere falsă costă 70 de euro, un bol de ramen – 100, iar un platou de sushi trece de 500 de euro. Mâncarea falsă se poate lua și… „la pachet”.

Exit mobile version