- Pornhub și-a întrerupt programul obișnuit ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
- Femeile care intrau pe site erau îndemnate să propună nume de eroi, iar la final, baieții primeau diploma.
- Pe 8 august a fost Ziua Internaţională a Orgasmului Feminin.
Agenția de publicitate portugheză care a avut ideea este laudată de milioane de femei. Pe 8 august a fost ziua internaționala a Orgasmului iar Pornhub a anunțat că își întrerupe programul obișnuit după rularea a 40% din filme – ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
Femeile care intrau pe Pornhub erau îndemnate să propună nume de eroi – la final, baieții care erau silitori primeau diploma, care să le servească la alte premii.
Dincolo de anecdotica, reclama pune o problema serioasă – egoismul în relații și lipsa de grijă în cuplu față de înțelegerea celuilalt.
- Bucureștiul prinde viață în weekend. Te așteaptă Chocolate Saga, atelier de pictură și specatole de teatru
- Cine cântă la Coachella 2025? Artiștii care vor electriza deșertul
- Care e trendul zilei? Slow dating te încurajează să îți cunoști partenerul treptat
- Documentarul „Super/Man”, marele câștigător la Critics Choice Awards. Ce premii a obținut
- De la „E.T.” la „Game of Thrones”, călătorești prin muzica filmelor tale preferate. Andrei Tudor transformă seara într-un spectacol al emoției