- Pornhub și-a întrerupt programul obișnuit ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
- Femeile care intrau pe site erau îndemnate să propună nume de eroi, iar la final, baieții primeau diploma.
- Pe 8 august a fost Ziua Internaţională a Orgasmului Feminin.
Agenția de publicitate portugheză care a avut ideea este laudată de milioane de femei. Pe 8 august a fost ziua internaționala a Orgasmului iar Pornhub a anunțat că își întrerupe programul obișnuit după rularea a 40% din filme – ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
Advertisment
Femeile care intrau pe Pornhub erau îndemnate să propună nume de eroi – la final, baieții care erau silitori primeau diploma, care să le servească la alte premii.
Dincolo de anecdotica, reclama pune o problema serioasă – egoismul în relații și lipsa de grijă în cuplu față de înțelegerea celuilalt.
Recomandări
- Mașina de spălat oameni reinventează luxul: Viitorul igienei costă 385.000 de dolari
- Internetul se revoltă: Julia Louis-Dreyfus și Jerry Seinfeld stârnesc o polemică aprinsă!
- Furtună pe platourile Euphoria: Zendaya refuză să împartă scena cu Sydney Sweeney
- Programa la română pentru clasa a IX-a intră în ultimele zile de dezbateri
- Leonardo DiCaprio refuză „arta” artificială și pariază pe creativitatea umană
Partenerii noștri