Ne iubim prin swipe și like. Cât costă dragostea pe aplicația The League

Cât mai costă dragostea? Dacă o cauți unde trebuie poți să dai pe ea și 30.000 de dolari pe an. Atât te costă să ajungi printre utilizatorii de elită ai aplicației The League – platforma de dating care iți caută un partener în funcție de profilul de LinkedIn. Dar să nu te aștepți că sunt suficienți banii, ca să iți găsești dragostea trebuie să stai mai întâi pe o listă de așteptare. The League susține că a reușit să facă două milioane și jumătate de cupluri, anul trecut.

Indiferent dacă stai pe Bumble, Tinder sau printre elitele din „Ligă”, ieri a fost ziua în care ai avut cele mai multe șanse la iubire. E deja o tradiție ca persoanele singure să trimită cele mai multe mesaje de flirt în prima duminică din noul an. Numărul mesajelor e cu 22% mai mare decât în restul anului, iar cel al like-urilor date cu 18% mai mare. Peste 2 milioane de cupluri s-au format cu ajutorul platformei The League.

„Te duci la agățat cu CV-ul în dinți. Să vedeți ce o să se apuce lumea să își actualizeze profilele de LinkedIn care erau pline de pânză de păianjen anul trecut. Să vedeți voi cum se va întreține această narațiune în care dacă ești corporatistul dedicat, angajatul anului și muncește 16 ore pe zi și e dedicat, nu-i mai rămâne timp de viață personală”, a spus Oana Șerban, doctor în filosofie, la Aleph News.

Citește și

Exit mobile version