- Cele mai importante simboluri ale anilor 90′ le regăsești în cadrul expoziției organizate de asociația pentru educație, societate, cultură și umanitate.
- Între 1 și 29 aprilie vei vedea o serie de zone tematice reprezentative pentru anii 90′, ce-ți vor aminti de muzica, jocurile sau piesele vestimentare iconice ale vremii.
- Accesul la expoziție este gratuit.
Muzeul Pop-Up ,,Generația Millennials” prezintă cele mai importante simboluri ale generației cu cheia la gât. „Generația Millennials” poate fi vizitată între 1 și 19 aprilie. Conceptul expozițional te poartă printr-o capsulă a ultimilor 30 de ani. De la avansul tehnologic, la simboluri precum Michael Jordan, jocurile copilăriei Pac-Man, Tetris, Mario și Tamagotchi, la desenele de la Cartoon Network sau la felul în care școala sau viața socială erau percepute.
Expoziția propune o retrospectivă asupra tuturor aspectelor care au format și definit generația. Muzeul temporar aduce în atenția publicului generația Y, cunoscută sub denumirea populară de Millennials, sau ,,Peter Pan”. Expoziția este organizat sub forma unui întreg modern ce recreează momente din experiențele culturale, senzațiile, obiectele și amintirile care aparțin copiilor născuți între 1980-1995.
Zone tematice și obiecte reprezentative pentru ultima generație cu cheia la gât
Muzeul construiește un mediu interactiv, amuzant şi nostalgic pentru toți vizitatorii. Abordează experiențe pentru fiecare ,,Millennials” prin combinarea artei cu creativitatea. Camerele și elementele din muzeu creează fundalul perfect pentru a deveni un spațiu instagramabil și distractiv pentru toată familia.
Zonele tematice ale expoziției sunt amenajate, astfel, încât să le reamintească trecătorilor de perioada oracolelor sau de muzica lor preferată. De la Backstreet Boys, Enrique Iglesias la Marilyn Manson, precum și de filmele și desenele animate iubite: Singur Acasă, Scarry Movies sau American Pie. Cât și de cărțile, revistele cu abțibilduri, casetele și de toate celelalte obiecte ce definesc generația cu cheia la gât.
Camera „Pop Culture – ritmurile unei generații” e o întreagă colecție de postere cu vedete apreciate în adolescență. De asemenea, „generația în blugi” se va bucura să vadă piesele vestimentare ale acelor ani. Incursiunile în camerele „Disco Bairam” sau „Jocurile Copilăriei” vor încerca să arate vizitatorilor ce se ascunde în spatele personalității și gusturilor unui millennial.
Expoziția cuprinde o retrospectivă a anilor 90′ ilustrată, cu zeci de fotografii de presă, nepublicate până acum, care abordează tranziția de la comunism la capitalism. De asemenea, cei interesați se vor putea bucura de o micro-expoziție de benzi desenate ale unor ilustratori ce au făcut deliciul copilăriei din anii 90′.
Muzeul pop-up ,,Generația Millennials” este un proiect inițiat și organizat de către Asociația Escu, în parteneriat și cu găzduirea de Mega Mall București
Asociaţia ESCU înseamnă Educaţie, Societate, Cultură, Umanitate. O organizaţie nonguvernamentală independentă, nonprofit, cu obiectivul principal de a îmbunătăţi nivelul cultural şi educaţional al publicului din ţară.