Moldovenii, considerați „persoane exotice” în cadrul unui afiș publicitar

Locul de unde a pornit Revoluția din ’89 – Timișoara – este azi locul care îi separă pe români. Un afiș publicitar a creat controversa.

Diversitatea înseamnă să lucrăm cu cele mai exotice persoane. Moldovenii, de exemplu”. E mesajul gândit de Vitesco Technologies – companie germană care distribuie mașini.

Problema e că imaginile cu panoul s-au viralizat pe net și mulți dintre români au considerat că mesajul e nepotrivit – pentru că e o insultă si că incită la ură.

Compania va retrage mesajul

Managerul de branding al companiei a răspuns pe reddit că a copiat ideea din Germania, unde era folosit cuvântul „bavarezi”.

În Banat am ales moldovenii, în cea din Iași oltenii/ardelenii, în cea din Sibiu bănățenii. Umorul e apanajul oamenilor inteligenți cu care lucrăm și vom lucra. Sunt moldoveancă și mândră de originea mea”, a reacționat Alina Bratu, manager de comunicare și branding Vitesco.

Cu toate astea, compania a anunțat că va retrage mesajul – nu imediat, ci peste câteva zile.

Exit mobile version