- Un sondaj recent al LendingTree, arată că aproape 70% dintre americani, spun că emoțiile le influențează cheltuielile.
- Stresul, entuziasmul și fericirea ne determină să cumpărăm impulsiv.
- Radu Leca, psiholog, spune că anxietatea, depresia și discuțiile în contradictoriu cu partenerul, generează acest gen de comportament.
Ce faci când ești trist sau nervos? Nu-i așa că îți vine să cheltui impulsiv bani? De câte ori nu te-ai „tratat” cu o sesiune de shopping? Un sondaj recent al LendingTree, arată că aproape 70% dintre americani, spun că emoțiile le influențează cheltuielile.
Radu Leca, psiholog, spune că anxietatea, depresia și discuțiile în contradictoriu cu partenerul, generează acest gen de comportament. „De asemenea, tot ceea ce înseamnă relație secundară de cuplu în afara cuplului oficial, automat se duce în direcția de shopping compulsiv”, explică Radu Leca.
Citește și
- Bad Bunny devine brand global. Artistul muzical a fost încoronat de Forbes drept „Regele pop-ului”
- Țara cu cea mai mică populație din lume. Are un singur locuitor
- Călătorești mai scump în Grecia. Începând de anul viitor, taxa turistică din Grecia va fi înlocuită cu „taxa de reziliență la criza climatică”