• Spotify s-a alăturat companiilor care au extins măsura ce presupune remote work până la finalul anului
  • Chiar dacă nu este o decizie radicală ca cea a Twitter, care a decis să implementeze definitiv măsura, cea a serviciului de streaming reprezintă un pas important în renunţarea la stilul vechi de desfăşurare a activităţilor
  • Decizia se aplică tuturor angajaţilor Spotifly din lume

Nu e „pentru totdeauna“, cum e în cazul angajaților Twitter. Totuși, până la sfârșitul anului, angajații Spotify vor lucra de acasă până la sfârșitul anului.

Anunţul că angajaţii pot lucra remote până la sfărşitul anului vine după ce Facebook şi Google au anunţat măsuri similare. Specialiştii recomandă companiilor care pot să îşi desfăşoare activitatea de la distanţă să menţină pe cât posibil măsura pentru a limita şansele de răspândire la virusului.

Spotify, care are sediul central în Stockholm, dar are o serie de sedii regionale precum cele din New York, Londra sau Tokyo, funcţionează în 79 de ţări din lume.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Partenerii noștri