- Localnicii sunt nemulțumiți de obiceiurile bogaților care încep să domine Saint Tropez.
- Zona a ajuns la modă în anii ’50, când B.Bardot era obișnuită pe plajele de aici.
- O cafenea Dior din zonă cere pentru o simplă cafea 12 euro.
Orașul s-a transformat într-o destinație tot mai căutată de milionari și miliardari, o glumă spune că este singurul oraș de pescar în care e mai ușor să cumperi o geantă de lux de 25.000 de euro decât să faci rost de o mulinetă. Asta îți spune Vérane Guérin, un consilier municipal care le reproșează bogaților că distrug orașul.
Printre cei acuzați se numără și Bernard Arnault, care deține în magazinele Celine, Dior și Rimowa dar și alte reprezentanțe pentru alte companii ale concernului său de lux, ca și două dintre cele mai elegante hoteluri din zonă, Cheval Blanc și White 1921.
Problema este că autoritățile locale constată că de la un an la altul tot mai multe vedete își achiziționează locuințe în zonă. Pe lista celor care au apărut în ultimii ani la petrecerile din zonă sunt deja Drake, Uma Thurman sau Zac Efron.
Faima Saint-Tropezului a început în anii 50, când Brigitte Bardot a început să apară pe plajele din zonă. Dar localnicii spun că vedetele acelor vremuri erau legate de comunitatea locală. Se implicau în jocuri populare și apăreau în cafenele locale. Acum, comportamenul milionarilor rămâne legat de yachturile scumpe și de hoteluri în care prețul unei camere începe de la 600 de euro. O cafenea Dior din zonă cere pentru o simplă cafea 12 euro, se plânge o localnică citată de The Guardian.
Citește și:
- Cazurile de cancer mamar cresc în România. O femeie e diagnosticată la fiecare oră
- Echipajul de astronauti ruso-american s-a întors pe Pământ. Americanul Frank Rubio și cei doi colegi ruși au aterizat în Kazahstan
- Țările în care egalitatea de gen chiar există. România, la coada clasamentului european al inegalității de gen