- De-Influencing este nou un trend care ar putea rivaliza cu influencerii.
- De-influencers le propun urmăritorilor să nu cumpere în exces și vor să determine companiile să regândească autenticitatea planurilor lor de marketing.
- Ascensiunea De-Influencing ar putea duce la o creștere a sabotajului de brand.
Printre toate reclamele și influencerii de pe rețelele de socializare care îți spun ce să cumperi, există un nou trend în creștere care are un mesaj total diferit și care îți spune ce nu ar trebui să cumperi. Aceștia se numesc „de-influencers”.
Advertisment
Având în vedere că #deinfluencing a fost vizualizat de peste 449,5 milioane de ori numai pe TikTok, este o mișcare puternică care i-a determinat pe consumatori să își regândească obiceiurile de cumpărare și a determinat companiile să regândească autenticitatea planurilor lor de marketing, scrie CNN.
Ce este De-Influencing?
Înainte de a vorbi despre ce sunt de-influencerii, să recapitulăm ce fac influencerii.
Recomandări
Datorită cunoștințelor și expertizei lor într-un anumit domeniu, influencerii sunt capabili să influențeze deciziile urmăritorilor lor – fie că este vorba despre frumusețe, modă, alimentație sau wellness.
Pe de altă parte, de-influencers vor să încurajeze oamenii să nu cumpere lucruri sau să consume în exces, să fie mai puțin reactivi la tendințe și să fie mai atenți la achizițiile lor. Toate acestea se leagă de ideea de sustenabilitate.
De-Influencing încurajează un stil de viață sustenabil
Deciziile noastre de cumpărare au un impact uriaș asupra mediului înconjurător. Statisticile din cercetările Zero Waste Week arată că deșeurile de ambalaje din plastic din industria de frumusețe se ridică la peste 120 de miliarde de unități de ambalaje în fiecare an, contribuind la numărul alarmant de depozite de deșeuri.
Cum afectează noul trend brand-urile
Ascensiunea de-influencers va avea, de asemenea, un efect uriaș asupra strategiilor de marketing ale brand-urilor.
Atunci când planifică modul de prezentare a campaniilor lor și aleg influencerii cu care să lucreze, ne putem aștepta ca acestea să pună un accent mai mare pe transparență, autenticitate și alinierea valorilor pentru a evita o analiză negativă.
Dezavantajele de-Influencing
Ascensiunea De-Influencing ar putea duce la o creștere a sabotajului de brand, în care o afacere plătește pe cineva pentru a crea conținut care prezintă produsele altei afaceri într-o lumină negativă.
Citește și:
- Cel mai scump tablou din Europa: „Doamna cu evantai” de Gustav Klimt. La ce sumă a fost evaluată pictura
- Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu începe cu un spectaculos show cu drone și lasere
- Mama lui Elon Musk își avertizează fiul să nu accepte un „meci în ring” cu Mark Zuckerberg: „Ar trebui să lupte doar prin cuvinte”
Partenerii noștri