- Deși inflația afectează nivelul de trai, oamenii nu dispuși să renunțe la bugetul pentru călători.
- Consumatorii „cheltuiesc mai mult pentru călătorii decât pentru orice altă experiență”,
- 31% dintre călători au declarat că intenționează să cheltuiască mai mult pe călătorii în acest an decât în 2022, conform Consiliului Mondial de Călătorii și Turism.
Este posibil ca inflația și costurile de trai mai mari să afecteze portofelele consumatorilor, dar există un domeniu în care mulți nu sunt dispuși să facă economie: dorința de a călători.
Advertisment
Consumatorii „cheltuiesc mai mult pentru călătorii decât pentru orice altă experiență” , a declarat luni Julia Simpson, președinte și CEO al WTTC, la deschiderea conferinței de turism ITB Berlin.
Aproape o treime dintre turiști (43%) au declarat că intenționează să cheltuiască mai mult pe călătorii în acest an decât în 2022, potrivit unui raport recent al Consiliului Mondial de Călătorii și Turism. Numărul persoanelor dispuse să cheltuiască mai mult pe călătorii ar putea fi și mai mare, pe măsură ce costurile cresc, conform CNBC.
Recomandări
Mai mult de patru din 10 persoane (43%) au declarat că își vor crește bugetul pentru călătorii în 2023, în timp ce o treime (31%) îl vor păstra la fel, potrivit celui mai recent sondaj realizat de Expedia Group în rândul a 11.000 de persoane din 11 țări.
Mai mult de un sfert (27%) dintre consumatori au declarat că prețul este principalul criteriu după care își aleg destinația de călatorie în acest an – un criteriu identificat la numai 15% din industria de turism.
Mulți profesioniști din industria de turism nu au reușit să se alinieze acestor cerințe ale clienților, considerând că riscurile pentru sănătate și siguranță și restricțiile de călătorie sunt mai importante pentru consumatori. „Profesioniștii din industrie subestimează impactul inflației și sensibilitatea actuală a consumatorilor la preț. pentru toate aspectele legate de călătorie, cazarea și activitățile din timpul vacanței, prețurile scăzute se află printre primele trei considerente pentru consumatori” , se arată în raport.
Aceste diferențe ar putea însemna că firmele de turism pot eșua în a le oferi consumatorilor ofertele pe care le caută.
Partenerii noștri